A320機、A380機、その他システム不具合時はパーソナルモニターからのご注文ができません。ご注文の際はお近くのCA(客室乗務員)にお声がけください。※Orders cannot be placed from personal monitors on the A320/A380 aircraft and during system malfunction. Please ask a cabin attendant nearby to place an order.※在A320飞机、A380飞机上,以及系统出现故障时,无法从个人专用屏幕进行商品订购。购买时请咨询附近的客舱乘务员。※※ 機種によって、画面に表示されている内容が異なります。※ The content is displayed on the screen differently on different aircraft.※ 屏幕上显示的内容可能因机型不同而有所差异。HOW TO ORDER FROM ANA IN-FLIGHT SHOPPING机内销售的订购方法機内でのご注文方法ご注文はパーソナルモニターより承ります。Orders are accepted from personal monitors.我们通过个人专用屏幕接受商品订购。Please select “SKY SHOP” or “Shopping” on your personal monitor.パーソナルモニターで「スカイショップ」または「ショッピング」をお選びください。请在个人专用屏幕上选择“空中商店”或“购物”。STEP 1Use the monitor’s touch panel to select your desired product(s). Once you are done, proceed to the order process.パーソナルモニターのタッチパネルから、ご希望の商品をお選びいただき、決まりましたらご注文にお進みください。请点击触摸屏选择您想要购买的商品,决定后点击进入购买界面。STEP 2お食事サービス中のご注文は、サービス終了後にお持ちいたします。※商品はCA(客室乗務員)がお座席までお持ちいたします。商品の代金をお支払いいただき、商品をお受け取りください。A cabin attendant will bring the product(s) to your seat. Please pay for the product(s) and collect them.Product(s) ordered during the meal service will be brought to you after the service.※商品将由客舱乘务员为您拿到座位上。请为商品付款,并领取商品。餐饮服务过程中订购的商品将于餐饮服务结束后为您拿到座位上。※STEP 312Information
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